Saturday, July 23, 2011

OO EMM GGGG.....BELOG KU!!!

Nampak nye chekkonpius dot blogspot cam dh jadi nombor seratosduaplohtige dlm idop aku kn..



mmg la aku dh lame gile xhapdet..



bukan hapdet jek..bukak pon idak..



sebabnye??






mustila sebab Ecah Kecara...



die seribu juta kali lebih menarik dari belog ni...kiikkikikki...



ni pon aku hapdet sebab td ms tgh mop umah tetibe teringat password blogspot..



bule camtu??kikikikiki






ecah kecara tgh tido..



sejak ade buai bole dikatakan idop aku n chek dol lebih teratur..



heeeeee..



dulu ms tade buai ya ampuunnn cam ribot puting beliong umah ni ngn de susah nk tido nye..



ni skang jap jek msk buai dah tido..



gud job dear...






ehhh jap jap..cam dgr anak aku nangis.....



iklan 10 menit...


ok sambung...aishah qaisara dah nyusu n skang tgh tgk tv...


hari ni aishah dah 4bulan 9hari and still fully breastfeed..

kind a bangge gitu sebab jarang2 sgt baby yg fully breastfeed sampai umur camni kn..

ye la dapat lak ibu2 di luar sane bekerja..beruntung la aku yg jadik housewife ni bule breastfeed tanpa gusar gelisah..heceehhhhh....


ade gak terfikir nk kerja..interview pon dah sekali ari tu..tp maybe belom ade rezeki..n percaya lah ade hikmah disebalik xdpt job tu kan...

bile mention nk kerja blk msti chek dol ckp 'watpe keje'....

errmm paham la ayat tu mmg de xbrape nk setuju la aku keje..

de kate aku dok umah didik aishah ngn masak kn de lg seploh kali lbh bagos dr kejar dunia yg xbrape hari lg nk kiamat ni..

adeeessssss..sunggoh terpukol ngn kata2 mu chek dol...


cume aku xsukek dok umah sebab aku akan selongkar carik makanan kt dapur..

alamat macam dipam pam la kalo ari2 camtu..

kalo xselongkar dapur, aku akan gi umah mom in law wat cheese kek..

bab2 cheese kek aku mmg PHD dah..

hihihihiih...



tp aku ade azam sblm puase n dlm bln puase ni nk lap cermin umah...

satu umah cermin aku nk abes kan lap...

tu sume nk jaoh kn aku dr selongkar dapur cr makanan...


wuuhhaaaiiii..dah nk puase n raye..

yiihhooooo raye thn ni kt klang...

sile sengeh lebau2..eksaited..hihihi


tasabau ngn planning lps raye..

oh bulan seploh cpt la menjelma....

really need vacation....


next year kena kosong kan jadual..

mane tau kalo2 ade rezeki nk gi umrah..

aaammiiiinnnn

ok lg tasabauuuuuuuuu.....


oh ecah kecara ku dh bebunyiikkk...

tinggal la belog ku yg aku pon tatau brape lame lg aku sempat bukak...



ddaaaaaaaaaaaa..........

No comments: