Tuesday, July 14, 2009

::tu la..batak nau tgk enbeg::

oollaaa....rase besemangt ari neh..dh cuti 3 ari beb..mane xsemangat..sbb tu la entry yg memalu kn ni lmbat sehari ye..nngggeeeee...

sbtu lepas sepeti yg dijanji kn,chek dol dtg sini..KAMI xabes2 nk melengkap kn brg hantaran..bak kate mak aku,kitorng ni dok pegi balek xwat pape..maseng2 cerewat nau bile carik brg..espeseli chek dol la..aku ok jek..kekekkekeke

korng ingt lg x entry aku yg frust ari tu tu..alaaa..yg sebelah kasut tu dorng gi wat shooting utk magazine..sengal kn org2 klcc nun..so sbtu lps KAMI gi midvalley lak..utk terus kn pencarian kasut yg kempunan..

kitorng msk ROBINSON..jalan punye jalan....yg dicarik tade dlm tu..then KAMI ke G level dlm ROBINSON..aku mmg tapenah la ke G level tu..msk2 jek pe yg aku nmpk??? waaaahhhhhh...bebagai2 jonis enbeg..atau bahasa klasik nye beg tangan..aku telompat2 penoh eksaited kt blakang chek dol (cover dr org len la..bior xnmpk aku lompat) kekekkekekeke...macam2 enbeg ade plus dorng tgh wat sale....wwooohhooooooo.....aku sunggoh eksaited...

aku gi kt deretan enbeg GUESS..pastu beralih lak ke DKNY..sume aku nk amek mase tu...tetibe chek dol aku ilang..aku pusing2 kiri kanan..rupenye de kt enbeg GUESS yg less 60% sambil menayang2 salah satu enbeg kt situ..waaaaaaaa...aku sunggoh teruje..aku belari2 anak utk dpt kn de tp aku xpasan ade 2 anak tangga kt situ..ape lagi..kebaboommm...

aku tejatuh dr 2 anak tangga dan tangan aku yg kunon2 nk menahan dr jatuh telah menyebab kn enbeg2 dispaly kt kiri kanan aku jatuh gak..wakakkakakkak....i was ruin everything bebeh...aku tejatuh kat tgh2 alam dgn disaksikan bebagai2 bangse...wwoooo..sume tgh tgk aku taim tu..
dgn penoh wibawa nye chek dol angkt aku dr tmpt jatuh ku...kekekekkek (dlm ati de mmg nk tggal jek aku sorng2 kt situ..tp de takot kasut aku lak terebang ke kpala de..) kitorang wat muke tebal jln ke tmpt len..skali skale aku nyurok kn muke aku kt blakang chek dol..dlm ati aku @%&??//@@!!!!....korang pepaham jek la..

tp disebalek kisah memalukn tu, i've got my adorable shoes...yeaaahhh bebeh...ghupe nye mende alah tu dlm Isetan..bkn Robinson..mmg begande bongok bebudak Isetan klcc tu kn...kalo aku trs msk Isetan tade la aku jatoh cam cempodak busuk nun..

eiii bebudak Isetan klcc..korng mmg sengal..gi balek kampong tanam betik la bagos....






'ni la akibat keterujaan aku menerkam enbeg..kalo aku xjatoh musti aku dh kaut 2 3 enbeg kt situ.. chek dol lak musti tgh kire balek duet de yg dh abes akibat kerakusan aku mengaut enbeg...ade hikmah disebalek nye ok'






'wwoohhoooo..i've got it bebeh'

6 comments:

Anonymous said...

kakakakakakakkakakakakakkakak

aku dpt bayangkan cmne ko jatuh..
kalo aku kn syaz, mesti aku dh gelakkn diri aku sendri, n bf aku pn mesti gelakkn aku time aku jatuh tu.. hahahahhah~

sbb aku ni kalo dh malu (mcm jatuh or tibe2 jd attention org rmai) aku ske malukan diri aku sendri blk.. sakai eh? hahahahahahah~ kire aku ni kalo jatuh tu, xde la muka nk nanges ke muka meneran ke time jatuh, tp aku mesti gelak. hahahahaha~

MURASAKI said...

"akibat keterujaan aku menerkam enbeg"?????????

kwahkwahkwahkwhakwahkwahwkahwkwahkwahwkawkwahhh~

syaz jatuhhhhhhhhhh..hahhahaa sakai ko neyy..
akibat terkam beg ko jatuh... adoiyai~~~~

Chek Konpius said...

*karen...xdan la aku nk gelak taim tu weh..kaki aku saket nye..peerrgghhh...tp chek dol mmg harus le gelak golek2..kekekkekekke

*waaahhhh udeng..sukek ko gelak kn aku yek...aku pong mo gelak kn diri aku...muhahahhahah...sakai sgt terkam enbeg..ni le jadik nye...

missT said...

ko mmg sakai la.. sbb handbag ko jd cam2..seb bek x tempang dowh.. hahahaha...

Chek Konpius said...

pengajaran nye jgn telalu teruje bile nenguk enbeg ok...muhahahahha...

fana said...

hahahaha gud job dear! luv ur shoe!