Wednesday, July 8, 2009

::aNother sTar gone wiTh wOrld reSpecT::

10pg waktu tempatan (Los Angeles,CA) berakhir lah cerita seorng bintang
byk sgt cite psl de ni..dr kes bedah idong, tampal kulit puteh, pancabulan kanak2 lelaki...xlupe gak pd anak nye yg ditunjuk kn dr tingkt atas ngn kepala ditutup tuala...
tu la MICHAEL JACKSON..
aku xtelepas jadik slh sorng antara jutaan org kt dunia ni yg tgk memorial service de mlm td..aku bkn la minat de pon..tp nk rase gak suasana dan kehangatan pemergian sorng bintang..nnti leh cite kt anak2 aku...kekekekkek

some rumors said he died in Muslim..and his will also ask them to buried him in Muslim way...is that true?? Allah jek yg tau..
aku tgk E channel semlm..salah sorng dr doktor peribadi de bg statement..
beberapa hari sebelum de mati, de ade call doktor tu dan mengadu keadaan de..de ckp sebelah badan de teramat la sejuk..sejuk sgt..yg sebelah lg teramat la panas..panas sgt...kite sebagai org Islam mesti tetanye "adakah itu petunjuk Malaikat Izrail dh menyeru??" ATAU "adakah itu petunjuk lain yg mengatakan dia adalah Islam??"


ada lg satu rumors yg aku dgr de telah masuk Islam semata2 nk msk Mekah...betol ke?? tu pon hanya ALLAH yg tau..

walau ape pon, ape yg telah de lakukan, tu urusan de ngn ALLAH skang...kite di dunia tak kn tau pe yg jadik di alam sane...



'keranda nye dibawa msk ke Staples Centre,LA'














No comments: