Thursday, September 10, 2009

10 SEPTEMBER 2009

HHUUUAAARRRGGGHHHH......
ntah yg brape kali aku nguap aku pong tatau..
ari ni hari jadi aku yg ke 24..*xtua lg kan..kan
permulaan tahun yg ke 24 dgn baik skali..
chek dol call aku tepat 12mlm td smpei 2jam dok mengingat kembali kesah KAMI selama 6thn ni..
de siap la bejanji sehidup semati, setia sehati, sekatil sekali hingga ujong nyawe...
ape aku wat?? aku siap record pe yg de ckp..wakakakkakakak....
aku ckp kalo de langgar janji2 de, aku pasang blk recorder tu...
haaa..cuak de..hehehhehehhe
yg penting aku teramat la bahagia ngn kehadiran chek dol..mmg kdg2 KAMI xbrape nk btol tp slalunye KAMI xbole idop tanpa ke x betolan maseng2...paham?? kalo xpaham xpe..wat bodo jek...muhahahhahahahha


aku gi keje pg ni, gentleman2 kt opis *yg slalu aku pggl dorng xbrape nk btol, ari ni pggl gentleman OK wat surprise lak...
aku bokak jek pintu opis dorng dok nyanyi lagu happy birthday...
haaaa..xharu di wat nye..aku ingt dorng tatau ari ni bezday aku..*ngeeee
email dari australia wishing happy bezday msk cam air...*thanks to all my darling there


surprise dr chek dol akan diketahui ari sabtu..pe dieee ekkkk?? hhmmmmmmm...

No comments: