Thursday, June 11, 2009

hAri yg xBerapa nk smpurNa

hari ni aku cam bese gi 'keje' pepg..tp aku rase lbh sesuai aku gune pekataan 'amek gaji bute'..muahhahah...bkn salah aku tade keje kn...tp aku sukek opis aku..tenang+sojuk+ade org gile dlm opis..muahahhah..tp aku bkn nk cite psl org2 dlm opis aku yg gile dan xbrape nk btol..

msk ari ni dh 60jam aku xmrh chek dol..muahhaha..musti pelik ayat ni..tp tu la yg aku slalu wat..dlm 24jam, lbh kurng 6 7jam aku mrh de..membebel xbenti ngn de..aku pon tatau pe yg aku bebel kn..tp kali ni aku mmg pecah rekod..60jam beb xmrh, xmembingit kt tlinge de..

dan korng tau pe reaksi de?? de leh call aku pg td ckp aku xnormal..wadehek!!! tu mmg saje menaek kn darah aku yg mmg turun dr ari ahad ari tu..(wah wah wah kamu chek dol..sesuke ati mak bapak metua aku jek ckp aku xnormal)

aku bkn xnormal ok!! aku rase dh penat membebel kt chek dol..sbb de sukek ngire batu kt jln aka kuar mlm smpi kol 2 3pg HARI HARI..kalo de sukek beli baju kt gedung HARI HARI xpe..aku leh eksep..kan...

then de ckp aku xnormal cenggini ade kaitan ngn sorng yg benama 'LELAKI LAIN' (kamu yg xnormal chek dol oii..sbb sukek sgt aku membebel kt tlinge ko) muahahhahaha....aku tatahan..gelak guling2 aku kt opis ni..

buat chek dol yg tesayang..(aku bkn jiwang ok)....ayg mu ni tade laki2 len..sbb ati ayg mu ni ade kt kamu jek..nggeeee...

sudah2..setop..aku tamo bejewang lg..sbb yg jiwang tu chek dol..bkn aku..muahhahahha





'ppeeaaccceee bebeh..i lap u'

6 comments:

Anonymous said...

hahahah..
babe, lelaki mmg pelik ouh..
bile kite mbebel, dia ckp bingit tinge dia..
bile kite diam, dia plak ckp kite x ok..
bile kite col slalu, dia ckp kite buang tebiat..
bile kite jarang col, dia ckp kite x ok..
haaaiiihhh~~

sakai gak diorg ni kan..??
hahahahha~

Chek Konpius said...

muahhahah..ko tau xpe karen oii...
kalo kite xmrh de kate kite ade laki len..
kalo kite marah2 de kate kite xsyg de...

aku rase spesis lelaki ni mmg ade mslah mental la..

muahhahah

Anonymous said...

bukan je ada masalah mental duwh..
ada masalah hati jugak..
jadi xkeruan kalo xdgr kite mbebel kot eh?
muahahhahahaha~

KUASA PEREMPUAN ;p

Anonymous said...

kalu kite terajang dia, dikatenye kite ni jahat.. ade ke patut?? aduiai..

terajang dan tempeleng adelah tanda kasih sayang yang tak ternilai dari aku..

ngee.. aku tipu aje ;p

Chek Konpius said...

aku rase mmg seswai kite terajang dan tempeleng de la ody..tu mmg satu dr nilai kaseh syg...muhahahhahahha

weh ody..pesal beaupren ko memalu ari tu?? ms kt jusco tu..hehheheheh...musti ko slalu buli de smpi de jadik pemalu gitu..

Anonymous said...

ntah.. dia tu sakai.. sudah pegi meninggal. wakaka..